فروشگاه اینترنتی تجهیزات ساختمانی سیتی سازه

کامل ترین و به روز ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ساختمانی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ساختمانی سیتی سازه

کامل ترین و به روز ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ساختمانی

محصولات روشنایی شیله SCHIELE

این مجموعه از سال ۱۳۸۹ شروع به تولید محصولاتی از قبیل، کلید های مینیاتوری ، کلید های محافظ جان ، چراغ سنسوردار سقفی ، سنسورهای سقفی و دیواری و آیفون تصویری با نام تجاری شیله “Schiele” در کارخانه شیله واقع در شهرک صنعتی بندر انزلی کرده است که با داشتن استانداردهای بین الملی و امکانات منحصر به فرد آزمایشگاهی ، کیفیت آن را تضمین نموده است.
شیله، توسط عده ای از متخصصان صنعت برق ، بعنوان نماینده انحصاری شرکـــت گونسان الکتریک ترکیه ازسال ۱۳۸۷۷ در ایران تشکیل شده است.

برای مشاهده و خرید محصولات شیله اینجا کلیک نمایید.

دوربین های مداربسته ورتینا (Vertina)

ورتینا (Vertina)

تجربه، تفکر رو به جلو، پیشروی با تکنولوژی و یک تیم پر انرژی، دست به دست هم داده تا سیستم های حفاظتی و مداربسته تحت عنوان ورتینا (Vertina) خلق شود.
ورتینا یک برند با قدرت و در حال ظهور است. ورتینا طیف گسترده ای از دوربین ها، DVR ها، NVRR ها، دوربین های تحت شبکه و دوربین های AHD و غیره را شامل می شود.
اولویت در Vertinaa کیفیت، نوآوری و رضایت مشتری است. بر این اساس، تلاش ورتینا همواره در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان بوده است.

برای مشاهده و خرید آنلاین محصولات اینجا کلیک نمایید.

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان ، یکی از پیشتازان، در عرصه تولید شیرهای ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست. بنابراین کارخانه قهرمان ، بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می کند، که این امر ،در شکوفایی صنعت این مرز و بوم، نقش بسزایی دارد. لازم به ذکر است کلیه محصولات قهرمان پنج سال ضمانت و پانزده سال خدمات پس از فروش را دارا می باشد.

برای مشاهده و اطلاع از قیمت محصولات اخوان بر روی اینجا کلیک نمایید.

سینک اخوان

گروه صنعتی اخوان اولین و بزرگترین تولید سینک در خاور میانه می باشد.همچنین با طراحی و تولید انواع سینک ظرشویی به عنوان مطرح ترین تولید کننده سینک در کشور نیز می باشد. سینک اخوان با تولید حدود 500 مدل سعی بر پاسخ گویی به هر نوع سلیقه و نیاز مشتریان خود چه در داخل و چه در خارج کشور کرده است. گروه اخوان توانسته با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت آشپزخانه پیشرو در این صنعت باشد. لازم به توضیح است کلیه سینک های اخوان دارای 10 سال ضمانت و خدمات در سراسر کشور را دارا می باشد. کلیه سینک های اخوان با سیفون و زیر آب و لوازم جانبی (شامل بست و نوار آب بندی) ارایه می گردد.


برای مشاهده و خرید آنلاین سینک اخوان اینجا کلیک نمایید.


منبع: سیتی سازه